måndag 28 juni 2010

Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har varit helt fantastisk! På torsdag kväll serverade jag en tre rätters middag på Skogsälvan, och när jag kom hem höll jag på att svimma av lycka när Eric plötsligt stod i min hall utan att jag visste att han hade kommit dit! Fredagen började jag, Eric och Erik med frukost på mammas altan och jag unnade mig en lugn stund i hammocken. Efter midsommarmiddagen kom Stina till oss och vi fyra åt jordgubbar med glass, spelade kort och kubb. På lördagen övningskörde jag med pappa, vi åt tårta i Bredsel (förskottsfirande av min och Eriks födelsedag), spelade tennis (jag, Eric, Erik, Stina), åt supergod middag och såg filmen "Saving Private Ryan". På söndagen fikade jag, Erik, mamma och pappa på Café Egenvispat i Bredsel för att fira min och Eriks födelsedag en dag i förväg (eftersom Erik inte är hemma idag, 28 juni). På kvällen kom Johan till oss och jag, Eric, Johan, Stina och Jonas spelade tennis. Efter det åt vi mackor och drack té och somnade gott.

Inga kommentarer: