torsdag 17 juni 2010

Finemang!

Idag har vi hämtat hem pappa från sjukhuset. Det är så skönt att han är hemma igen! Och när vi ändå var i Piteå passade vi på att fika rejält och gå runt på stan ett tag. Jag klippte mig och blev jättenöjd! När vi kom hem roade jag och Erik oss med att köra runt på tomten med Mercedes-jeepen. Vi har stor tomt, bara så att ni vet. Man hinner växla upp till både 2:an och 3:an om man så vill, och så finns det många knepiga ställen att träna till exempel backning och vändning på.

Ikväll har jag varit och hälsat på Inger och hennes hästar i Sörstrand. Åh, vad roligt det var att få träffa dem igen, alla fyra! Inger, Amie, Fame och Chifen. Jag har inte varit där sedan förra sommaren, och Chifen har verkligen växt med en rasande fart sedan dess!

Imorgon har jag två roliga saker inplanerade:
1. Övningsköra.
2. Fiska på Storforsens Sportfiskeklubbs sommarpremiär med Erik.

Det blir en kanondag! Och till er som undrar om jag fortfarande har tråkigt för att jag är ledig, så är svaret nej :-)

2 kommentarer:

Inger sa...

Nu tar du vara på din ledighet på ett bra sätt:-)

Camilla sa...

Du har det suveränt...