måndag 21 juni 2010

Dagarna i korthet

I fredags drog jag upp en regnbåge på 1 kg i Svarttjärn.

I lördags åkte jag till Hollsvattnet i regnet, tittade på det kungliga bröllopet på tv, spelade Geni och biljard med Eric, Johan, Robin och Marcus, såg film och lät timmarna flyta på.

I söndags promenerade jag och Eric med hundarna, sköt med hagelgeväret, spelade hockeyspel med Johan och Marcus och tränade sedan karate i Älvsbyn på kvällen.

I morse for Eric iväg till jobbet, medan jag somnade om. Sen red jag ut barbacka på Lalle i det underbara vädret och bara kände lugnet sprida sig i hela kroppen. Världens bästa terapi ;-)

Och nu är jag tillbaka i Vidsel och laddar inför morgondagen, då jag ska jobba på Skogsälvan.

1 kommentar:

Camilla sa...

Fina fisken;D ,samman fattat ett härligt slut på den veckan.