lördag 17 april 2010

En bra dag!

Idag har jag varit på en liten jobbintervju på Skogsälvan, angående jobb under sommaren, och det gick suveränt! Det är stor chans att jag får jobbet! Det känns som att det skulle vara både roligare och mer seriöst att jobba där än på kommunen och RFN, som förra året. Och så är det förstås bättre betalt. Jag ska bara se till att skaffa mig en moped innan jag börjar jobba. Jag sålde ju min Kymco i höstas för att kunna köpa skotern. Men vet ni vad? Det löser sig.

Jag och pappa har lagat plankstek till middag.
Det var helt otroligt gott och jag är helt otroligt mätt! Jag slukade allt på min planka, förutom en halv tomat.

Dagen har gått så fort att jag knappt har hunnit med. Men vet ni vad? Jag klagar inte. Och snöfallet satte stopp för dagens fotoplaner. Men vet ni vad? Det gör inget.

1 kommentar:

Louise sa...

Skönt med chans till sommarjobb som du tycker verkar roligt! Själv har jag nog inte lika tur, men det får jag skylla mig skälv för.

Allting löser sig, till slut och på något sätt. Sådan inställning gillar vi! (: