fredag 16 april 2010

Sannolikhet

Mobilbilder på mig från igår och idag, i brist på bilder i bättre kvalitet.
Mobilkameran gör att mitt hår ser grått ut... Jippie.


Jag och Erik är tillbaka i Bredsel. Det är nästan två veckor sedan vi var här senast, men det känns som högst en vecka. Med en Daim i näven (snart i magen) känner jag mig glad. Synd att det går så fort att äta upp den. Det känns betydligt bättre att ha den i handen än i magen. När den befinner sig i magen är det roliga slut och man är bara... Mätt.

Jag s
kulle så gärna vilja bli fotad av någon och få lite nya fina bilder. Det vore jättekul. Förutom vanliga "modellbilder" skulle några karatebilder och ridbilder inte sitta helt fel! Och bilder på mig och Eric. Och på mig och Erik. Jag älskar att ha fina bilder sparade! Förresten så behöver jag en bild på både mig, Erik och Eric till filmen jag har börjat med i Medieproduktion A.

1 kommentar:

Linnea Granström sa...

Ridbilder kan ju jag fixa :)

Det är ju bara du kommer ner till oss på ridbanan när som helst så kan jag fota lite :)