söndag 30 augusti 2009

Back to businesss

Idag är det den veckodag som betyder att jag ska tillbaka till Hollsvattnet - alltså söndag. Den första söndagen av det här slaget, faktiskt. Och jag känner mig mer förberedd (när det gäller sömn osv) inför den kommande skolveckan än jag var inför den förra skolveckan. Det känns bra. Att det är träning ikväll känns också bra. Dessutom så regnar det inte idag. Igår regnade det hejdlöst hela dagen. Jag och Erik åt våfflor med hallonsylt och glass och såg filmen "Man on Fire". Vi har varit ensamma hemma sen igår förmiddag, men idag kommer mamma hem.

4 kommentarer:

Fröken P sa...

Hoppas du har det bra på din nya skola. Det låter ju lovande med "tårtbakning" och promenader på stan. Att sedan ha en häst att sköta om och en pojkvän som sköter om en är ju inte heller helt fel. :)

Åsa sa...

Pia: Det är kanon!

Stina sa...

Om ni är hemma nästa helg kanske vi kan göra nåt? :P Är nyfiken om hur det är i din skola!

Anonym sa...

You made a few good points there. I did a search about the subject and hardly found any specific details on other sites, but then happy to be here, really, appreciate that.

- Lucas