tisdag 24 februari 2009

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Hemmadag idag också. Nu är jag vansinnigt less på att bara sitta inne och vara risig. "Till dess din vrede upphör" av Åsa Larsson börjar lida mot sitt slut. Jisses vilken bra bok alltså, den har faktiskt förgyllt tillvaron en gnutta! Ikväll ska jag plugga litegrann, och så ska jag duscha och försöka känna mig riktigt fräsch. Förhoppningsvis äta en semla, eftersom det är fettisdag idag! (För, alltså... jag har ju bara ätit, få se nu, 6 semlor hittills, så än är jag inte nöjd!) Jag har äntligen fått mitt nya bankkort, tack gode gud för det. Förra veckan hamnade jag i trubbel två gånger på grund av det där förbaskade kortet. Nu får det vara slut på det, tack och hej leverpastej. Jag ska klippa det gamla kortet mitt itu. Nu rullar mercan in på uppfarten, det är Erik och mamma som kommer hem, så snart vankas det nog käk!

Trettio sekunder senare: Ååååh, gissa vem som just kom in genom dörren i en rasande fart? Tello! Älsklingspluttesnutt som jag inte har träffat på ett tag. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar in till din blogg lite då och då. Det är spännande att läsa om alla "krumelurer" som händer dig, som tur är slutar det alltid så bra. =)

Anonym sa...

Nä, det är sant, det blir inte alltid som man har tänkt sig, men det blir alltid nåt! :) Krya på dig Kramar I