torsdag 26 februari 2009

Vad är det för dag idag?

Tjo! Snabb uppdatering kommer här. Jag har varit hemma från skolan alla dagar den här veckan. Det blev ju så illa ställt med mig att jag drabbades av urinvägsinfektion. Åh, så hemskt det var... Men nu har jag fått antibiotika och är på god väg att bli frisk! Eric har varit här på eftermiddagen idag, vi har bara tagit det lugnt, myst, ätit och spelat piano och gitarr :-) imorgon ska jag till skolan! Det känns verkligen konstigt att ha varit hemma i fyra dagar, jag vet knappt vad det är för dag idag... Men jag vet iallafall att det är fredag imorgon, och att sportlovet börjar när jag kommer hem från skolan! Och att Eric, Jessica och Fredrik kommer hit, och att det blir en dunderbra början på lovet! Verkligen hur bra som helst :-) nu ska jag gå och krypa ner i sängen och prata med älskling i telefon.
Natti natti!

Inga kommentarer: