fredag 6 februari 2009

Bus

Uppsatsskrivningen igår gick bra! Tiden gick mycket fortare än jag trodde att den skulle göra och jag lyckades få ihop en krönika (om att vara rädd för mörkret) som jag är riktigt nöjd med! Min plan var dock att hinna renskriva den, vilket jag förstås inte hann... Men man kan inte hinna allt här i livet. Och idag gjorde jag det icke efterlängtade matteprovet. Gick prima, tycker jag själv!

Träningen igår var jättekul och det känns faktiskt att jag har använt kroppen i veckan :-) skolgympa (volleyboll) i måndags, träning i tisdags, sprang ca 6 km i onsdags, skolgympa (basket) och träning i torsdags. I helgen ska kroppen få pusta ut lite. Eller, haha, den kan jag ju inbilla mig, jag som har hästarna både idag, imorgon och på söndag! Stallmusklerna ska få arbeta. Ingen vilodag på hela veckan alltså, men det gör inget. Jag ska bli stark som en björn!

Jag är hos mamma nu, har varit här sen i onsdags och blir här på obestämd tid. (Oj, nu lät det som att jag tänker vara här hur länge som helst, men det var inte så jag menade.)
Imorgon ska jag och mamma på Boden Open och kolla på min älskling när han tävlar! Ska bli så grymt kul! Jag är anlitad som fotograf och, typ... maskot? ;-) och flickvän förstås, men det är jag ju alltid, utan att bli anlitad <3 (inte för att jag behöver anlitas som fotograf eller maskot heller, jag anmäler mig frivilligt!).

Så, i eftermiddag ska jag passa på att städa mitt rum och göra lite såna saker. Sen blir det stallet, och film med mamma på kvällen. Erik drar iväg till Vuollerim (av alla ställen) idag, den spjuvern!

Inga kommentarer: