torsdag 11 december 2008

The winner takes it all

Igår råkade jag komma åt någon knapp som gjorde att min blogg blev pytteliten på skärmen. Och jag har inte lyckats fixa tillbaka det förrän nu, för några minuter sen. Skönt att det ser ut som vanligt igen! Förresten så slapp jag faktiskt att gå från Bredsel till Vidsel igår. Just när jag skulle spatsera ut genom dörren (iklädd ett X antal lager med kläder) kom pappa och Carina hem, och Carina skulle ner på ICA. She saved my day!
Idag var det volleybollturnering hela dagen lång, och mitt lag vann hela turneringen! Järngänget alltså! ;-D Efter skolan blev det bowling i Älvsbyn med Erik, Oskar, Stina och Ida :-) kul var det! Vi hann även med att fika på Café Storgatan och springa runt halva Älvsbyn för att hitta ett lucialinne åt Erik. Sen åt Stina middag hos oss.
Imorgon ska jag stiga upp kring 04.15! Det är sjukt tidigt, tycker jag. Jag kommer vara helt död efter allt lussande, med mera. Bäst att jag går och lägger mig nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter fasligt charmigt med Erik i lucialinne, awh! ^^  Hoppas lussandet gick braaa-a! (: