onsdag 10 december 2008

Lycka till, Åsa!

Åh, just det, jag glömde be er att önska mig lycka till med att promenera till Vidsel i denna EXTREMA kyla! (-28 grader right now). Min häck kommer hinna frysa bort innan jag är framme, om jag nu över huvud taget hinner fram innan jag kolar vippen, så att säga.
Så, söta lilla mamma, om jag inte är hemma om en timme så ligger jag med all säkerhet avsvimmad och djupfryst i ett dike någonstans mellan Bredsel 8 och Björnstigen 7. Jag önskar mig själv all lycka på vägen. Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du slapp ju gå;)

Anonym sa...

Tur det, dumt att man inte fått veta hur det gick. Jag har suttit och hållt tummarna sen dess;)
AGGE

Åsa sa...

Eric, strunta i det där med att kommentera alla inlägg, det spelar ändå ingen roll ;) slösa inte bort din dyrbara tid på något så oviktigt!