lördag 4 oktober 2008

You just don't know what's on the other side of the door

Idag har det snöat. Och jag har kört grus med skottkärra från punkt A till punkt B i tre timmar.
Och så har jag duschat för första gången på två veckor. "Åh fy, vad äckligt!" tänker ni då. Jag förstår att ni tänker så. Men jag har inte fått duscha hela kroppen ordentligt under de två veckorna jag har haft stygnen i knät. Jag har ju såklart tvättat mig så gott jag har kunnat ändå. Men nu när jag har fått duscha på riktigt känner jag mig väldigt ren! Inte älg, utan ren ;)

Det var precis innan älgjakten skulle börja.
En älg stod och tvättade sig i en bäck i skogen.
Då kom en annan älg och frågade:
- Varför tvättar du dig?
Då svarade den första älgen:
- Jag vill bli ren.

Oj så dålig historia...! Men observera att det var precis innan älgjakten skulle börja, det var nog därför älgen ville bli ren ;) ha ha..

De andra i familjen sitter och tittar på The Shining, jag hör ljuden härifrån. Fast just nu är det knäpptyst. Jag är inte så mycket för skräckfilmer faktiskt. Det har jag aldrig varit.

1 kommentar:

Anonym sa...

[nu känner jag mig som en stalker som i princip.. stalkar dig? hahaa]

HAhahaHAHa, jag dör av den där historien. Lol XD Baaaaad humor, ja!