torsdag 2 oktober 2008

Åskmoln och annat

Ja hörnini... efter ganska exakt tre timmars konstant SO-pluggande (andra världskriget) kan jag lugnt påstå att jag är less. Jag vill aldrig mer veta av andra världskriget. Och idag räcker det inte med att snubbla på mattkanten (se gårdagens inlägg), idag kommer jag göra något ännu värre. Vad vet jag inte, det återstår att se.
Idag har det för övrigt inte hänt så mycket. Tråkigaste dagen på länge, tror jag. Men såna dagar måste ju också få dyka upp ibland förstås. SO-provet hänger som ett mörkt åskmoln över mig och bullrar och mullrar hela tiden. Oj, vilken lättnad jag kommer känna imorgon när jag gjort provet, oavsett om det har gått bra eller inte.
Dessutom så blir jag av med stygnen i knät imorgon på förmiddagen. Lättnad lättnad!

Natti natti.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Läser din blogg dagligen och tycker att den är superbra men en sak. Förrut skrev du om din kille jocke eller vad han hette. Är inte ni tillsammans nå mer? Skriv gärna i bloggen hur det blivit mellan er..

MVH Li

Anonym sa...

Jag är här för dig,det jobbiga är bara dessa 6mil till dig. Men man ska inte skylla på dem.
Jag tänker iallafall på dig, och de känns som de är mycket som vi skulle behöva disskutera och prata om.
Du är ju faktisk sveriges snyggaste -93;)

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

okej, tack för ditt svar.

Jag tror det är många som läser din blogg, den är ju så bra!

mvh Li :')