söndag 25 maj 2008

Hej sommartider!

Jag har verkligen fått sova den här helgen, och det har höjt min hälsa ett par snäpp! Igår sov jag till tolv och idag till halv elva. Dessutom har jag ätit tårta tre gånger idag, det kanske också höjer hälsan ;) Jag och Erik har satt upp studsmattan och hoppat litegrann och igår åt vi middag ute vid altanen för första gången i år. Sommartider hej hej sommartider!
Måndag, tisdag och onsdag blir musikaldagar i skolan :) hoppas musikalen hinner bli någorlunda färdig, vi har ju inte ens börjat träna än.
En vessla bor inuti våran vägg hos mamma. Och hos pappa står det en stor grävmaskin utanför huset. Så nog händer det grejer alltid, haha..

Jag känner mig glad, och jag hoppas att det håller i sig!

Nu ska jag gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon ju :) Tjosvejs!

Inga kommentarer: