måndag 26 maj 2008

Regnet, det bara öser ner...

Regnet det bara öser ner
Och jag blir så blöt om både skor och strumpor.
Du kanske inte trodde att det var allvar när jag sa att jag kommer.
Men var är du och var har du våran sol
Som jämt skulle lysa på den väg vi vandrar...


En sång jag kommer ihåg från då jag var liten :) det regnar nu, en riktig störtskur kom helt plötsligt.

Musikal hela dagen idag. Riktigt skönt, förutom värmen i kulturhuset.

Tycker ändå att vi har snickrat ihop en bra musikal i år :) fast förra årets var dubbelt så lång.
Det var just en människa här och lämnade ett sofflock till oss, haha. Jag är ensam hemma till klockan åtta ikväll, för mamma jobbar och Erik är hos pappa. Ska gå ner och klippa mig hos Ulf klockan sex. Det ska bli skönt att bli av med lite hår, fast jag vill ändå inte göra så stor förändring. Bara lite uppfräschning inför sommaren ;)
SOMMAREN ja. Sommar sommar sommar. Kom hit.

Plötsligt har man tid över, nu när skolstressen är över. Jag frågade om någon ville hänga med till ungdomsgården idag, men ingen hakade på. Har ju inte varit där sen invigningen... ;o
Så vad det blir av den här kvällen vet jag inte. Let's see.

Inga kommentarer: