lördag 29 mars 2008

Slöseri med tid

På måndag börjar jag min prao på Konditori Centrum i Älvsbyn. Kom gärna dit och fika någon gång under veckan! :) alla är välkomna. Ni kan få nå missbildade bakelser, haha!
Jag vill göra om mitt rum hos pappa! Hos mamma ska jag ju också få ett eget rum, men jag har inte bestämt vilket rum jag vill ha än. Och jag har ingen aaaning om hur det ska se ut. Inte den blekaste aning. Men inget svammel blir det iallafall.
Pappa och Erik håller på att skruva ihop en hylla till vardagsrummet.
Härifrån ser jag Eriks jättesnygga teckning som han ritade i maj 1998, dvs när han var nästan 5 år. Det är ett lång gult streck som går i kringelikrokar över hela pappret. Och vet ni vad den föreställer? Katten Findus (från Pettsson-böckerna) som springer runt med en gul gardin knuten i svansen! Humoorr!
För nån vecka sen hittade jag ett brev som jag hade skrivit till Jessica när jag var typ 4 år. Eller, hm, jaa, ett "brev", haha. Det var riktigt bra det! Vet dock inte vart det tog vägen, någon måste ha lagt undan det någonstans. Kanske borde överlämna det till Jessica, eftersom det faktiskt var till henne ;)
Nu ska vi äta. Man bränner inte så mycket kalorier när man sitter och degar vid datorn, men jag har ändå blivit lite hungrig. Jag har verkligen slösat bort den här dagen till att göra ingenting. Ojojoj.

Inga kommentarer: