söndag 30 mars 2008

Sista påsklovsdagen

Japp, idag är sista dagen på påsklovet... hu. Men det ska bli kul med prao, måste jag erkänna.
Idag är en sån där dag då risken är stor att man bara kommer sitta vid datorn nästan hela dagen. Men jag ska till mamma senare idag och då kommer vi säkert göra annat. Jag ska göra en ritning över mitt rum och se vad jag rymmer för möbler och sånt.
Erik som just in och sa "vet du hur tråkiga vi är, Åsa?". Och jag håller med, vi är verkligen tråkiga. Men vad gör man? Finns inte så mycket att göra idag, tycker jag. Lite småtrist väder är det också. Men tänk om man skulle få ändan ur vagnen och börja träna, typ fara ut och springa eller träna på crosstrainern. Gud så duktigt det hade varit! Men då måste man ju duscha sen och det känns lite jobbigt eftersom jag ändå ska till stallet ikväll... ja, där ser ni, just såna där ursäkter kommer man på bara för att slippa göra något. Visst är man dum?

Inga kommentarer: