fredag 28 mars 2008

Påsklovet

Vad har hänt med min blogg?!
Antingen så kan man säga att det inte har hänt någonting alls, eftersom min blogg har varit helt död, eller så kan man säga att det har hänt något; min blogg har blivit död. Jag vill inte att min blogg ska vara död, förstår ni.
Nio dagar har gått sen jag skrev sist och det känns som att det har hänt en massa saker! Ja, det har det. Och hela påsklovet har gått, nästan. På skärtorsdagen var vi med skolan i Kåbdalis och sen for jag, Erik, pappa och Carina till Nausta. Var där till måndag. Kände att jag har saknat Nausta! Det är så fridfullt där. På måndagen blev vi avsläppta i Kåbdalis och var där några timmar. Sen var vi hemma i Bredsel på tisdagen. På onsdagen var vi i Piteå, gick på stan och sånt. Igår var jag hos Agge! Väldigt trevligt, tiden gick himla fort :) Och idag har jag varit med mamma i Piteå, gått på stan lite till och hämtat min säng från Jysk.

Chifen kom till Inger igår :D:D:D och han är den sötaste lilla hingsten som finns!

Inga kommentarer: