onsdag 19 mars 2008

Tjoho

Det här är bara ett sorts tecken på att jag lever, jag är INTE på blogghumör.
Lägerskolan var grymt kul! Önskar att jag hade orkat berätta om den, men det får bli en annan gång :) imorgon ska vi till Kåbdalis med skolan och sen bär det av till Nausta, direkt från Kåbdalis! Ska bli skönt att vara i Nausta hela påskhelgen och bara slöa och vara ute och pimpla på isen och få lite färg i ansiktet! Om det är soligt, vill säga. Let's hope so! Om man ändå hade skoter...
Jag vet inte om jag har träffat Vanity för sista gången, men även om det skulle vara så så vill jag inte inse det. Jag förtränger det. Jag älskar den hästen. Och Wilda är i hästhimlen nu. Hoppas att hon träffar alla andra hästar där, alla som är lika busiga som hon. Hon blir säkert poppis! Gumman <3 Dags att se framåt. Chifen kommer i slutet av nästa vecka istället för i veckan. Ska bli väldigt spännande att se vad vårat nya stjärnskott är för en liten tuff kille ;)
Nu ska jag hänga tvätt och sen går jag och lägger mig. Jag vet att jag har mer att fixa inför morgondagen, men jag orkar inte. Får stiga upp tidigare imorgon då... (lycka till Åsa. haha).

Jag återkommer med bilder och berättelser på måndag.

Godnatt!

Inga kommentarer: