fredag 8 februari 2008

Friday

Jag kan äta ihjäl mig på Flygande Jacob! Alltså, det är en maträtt som heter så ;D grillad kycklig, bacon, banan, champinjoner, jordnötter.... mums! Det var meningen att jag skulle hjälpa mamma med maten men jag somnade i soffan och hon var snäll nog att inte väcka mig. Jag vaknade med en ljuvlig mat-doft i näsan och sen var det bara att äta! Och jag ÅT. och åt och åt. Sen åt jag lite till. Och lite till. Och sen åt jag chips och mer jordnötter. Och sen tog det stopp.
Igår red jag Amie för första gången på två veckor. Jag har ju varit sjuk osv. Hon var pigg, men kontrollerbart pigg, helt klart! Så det gick bra :)
Har varit hos mamma sen i onsdags, men kom tillbaka till pappa för en timme sen.
Imorgon ska vi på Jokkmokks marknad :) har inte varit där sen jag var jätteliten (förutom i tisdags, men det var ju bara den historiska marknaden).
Dags att duscha! Pusstja

Inga kommentarer: