söndag 10 februari 2008

Snurra min jord igen

Helgen gick fort! Igår var vi på Jokkmokks marknad. Agge var där och sålde fiskegrejer med sin brorsa och syrra, var jättekul att träffa henne! :D världens gulligaste Agge <3 jag köpte inget speciellt på marknaden, bara en present och lite godis. Men jag blev väldigt nöjd med dagen ändå, var hur trevligt som helst! Och mycket folk var det! Jag och Erik skulle låna kundtoaletten på Preem. Jag gick på toa först, och sen gick Erik på toa efter mig. Han var där inne typ jättelänge. Efter ett tag kom en kille i 20-25-årsåldern och skulle gå på toa, men jag sa "Det är upptaget". Han verkade bli lite generad och frågade "Står du i kö?", och jag sa typ "Nej, jag väntar på min kompis". "Okej" sa han, och så började han kolla på dvd-filmerna, som var typ bredvid toan. Efter ett tag tänkte jag "Guud vad länge Erik är på toa...". Började fundera på att knacka på toadörren och be honom komma ut, men kom på att det skulle verka lite fult, så jag fortsatte att vänta. Killen slutade kolla på videofilmerna och sa något, minns inte vad. Men sen blev det så där pinsamt tyst. Och sen sa han plötsligt "Tror du att jag behöver en wunderbaum där inne?" och så gjorde han en rörelse med handen som om han dinglade med en wunderbaum. Jag ba: "Eh jaa, man vet ju aldrig". Och sen började vi fnissa, det var så fult alltihop. Och då kom Erik ÄNTLIGEN ut från toan. Jag kände att jag skulle explodera av skratt så jag sprang mot ytterdörren och asflabbade ute på gatan.
Idag var jag med Erik och Oskar i Kåbdalis. Jättehärlig dag! Jag har ont i bakhuvudet och nacken efter min krasch, men bortsett från det så har dagen varit finemang :)


Så snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång

1 kommentar:

Jessica sa...

HAHAHHAHAH "tror du man behöver nån wunderbaum där inne?" JAG DÖR! Var killen snygg? ^^ ;-)