lördag 5 januari 2008

Hos Jessy <3

Gokväll!
Jag är hos Jessy nu, vi åkte buss hit igår morse. Var helt döda efter att ha sovit alldeles för lite (delvis pga att vi blev extremt hungriga kring tretiden på natten och proppade i oss en MASSA mackor, haha!). Gårdagen ängnades åt att gå på stan (jag köpte en Ralph Lauren-parfym :), ta det lugnt och se på film på kvällen. Filmen var dock jättedåliiig.. Vi sov till 11.30 imorse, for till stallet, jag fotade när Jessy red Bagossa i paddocken :) de har blivit så duktiga, stor skillnad sen jag såg dem senast! Och ja, sen har vi bara tagit det lugnt och gått på bio :) filmen hette Förtrollad, och den var bättre än jag trodde, rolig film! Den där "True loves kiss"-låten är som klister i skallen, haha.
Nu ska vi bara mysa :) jag åker ju hem imorgon... :'( kommer sakna Jessy, min älsklingsgullekusin, det finns ingen bättre än hon <33>

Inga kommentarer: