onsdag 2 januari 2008

Jessy är här!

Igår anlände Jessy till Älvsby busstation! :D jag och mamma hämtade henne där, eftersom det inte går några bussar till Bredsel på helgdagarna. Vi bytte julklappar, jag och Jessy. Jag fick duschcreme+kroppscreme och två ögonskuggor :) *glad*. Jessy fick bodyscrub, bodylotion och eyliner av mig. Vi hade tänkt ungefär samme tanke när det gällde julklapparna ;) jaa, sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde där ett tag. Men sen spelade vi kort med Erik och så, ja... då råkade vi somna i där en hög, haha. Erik gjorde roliga sovljud, så jag kunde inte låta bli att skratta och då vaknade alla, maha. Vi åt janssons frestelse och for till stallet. Allt gick bra, Wilda var lite vild men annars så :) på kvällen såg jag, Jessy och Erik en film som heter "vänner för livet", hade mys! Somnade kring halv 2, vaknade av en sms-signal och steg upp kring halv 11. Idag tar vi det lugnt, ha lite SPA och sånt :) Jessy piercar sig just nu, hahaha humor! Vi försöker reda ut vilken sida som skulle vara snyggast att piercing på, på Jessy alltså. I think the left side, maybee. Nu sprang hon iväg för att göra en ny piercing!

Inga kommentarer: