söndag 6 januari 2008

Sista jullovsdagen

Kikar bara in här och säger hej :)
I förrgår kom jag hem. Jag och Jessy hade somnat 05.30. "Kommunikationshinder" och "man måste ha närheet", haha, nattpraat <3 Bussen blev försenad till Älvsbyn och eftersom mitt mobilbatteri var dött så kunde ingen kontakta mig. Mamma ringde runt till folk och undrat var jag höll hus. Och där satt jag på bussen och lyssnade på "dancing in the dark" i min mp3 och halvsov, helt ovetandes om oron utanför. Sagan fick iaf ett lyckligt slut :) dock kände jag mig deppig resten av dagen, utan direkt anledning. Vi såg klart filmen "Heat", jättebra film!
Igår sov jag till 12.30, gjorde inte så mkt under dagen, for till stallet på kvällen.
Idag har jag kollat på inredning på internet, i tidningar m.m. Måste ju börja planera hur jag vill ha mitt rum hos mamma. Hon flyttar om en vecka. Den 14 januari. Jag bävar mig för det.

Imorgon börjar skolan. Det bävar jag mig också för, litegrann.

Inga kommentarer: