tisdag 11 december 2007

Jag är lättskrämd

"Om du har gått vilse och hela tiden kommer tillbaka till samma gamla sandgrop så kan det faktiskt vara så att sandgropen förföljer dig" ;)
/Citerat av Nalle Puh.

Vi hade luciaträning idag. På torsdag blir jag hämtad 05.30, huh. Jag ska strax gå och leta efter glitter att ha runt midjan och i håret :) Nu skrev Jessy på msn att hon äter upp resterna av apelsinkolan jag gav henne i julklapp förra året! HAHAhahahah, humor!
Jo, en till humorsak idag! Vi hade engelska-lektion och jag gick på toa. När jag var på väg tillbaka till klassrummet gick jag och filosoferade för mig själv... och så hoppar Axel fram i dörren till klassrummet och skrämmer skiten ur mig och jag hoppar en meter upp i luften och skriker rakt ut! Axel berättade att alla hade väntat på att jag skulle komma från toaletten så att han kunde skrämma mig. haha.
Och jag ska gå och lägga mig tidigt idag! Igår gick jag och la mig 21.30. Siktar på det idag också :)

Inga kommentarer: