måndag 10 december 2007

Inte slösa bort livet

NÄ NU!!! Nyss skrev jag värsta långa blogginlägget och så försvann det när internet fick ryck..... :/:/ och i fredags hände typ samma sak, fast då gick strömmen istället, så allt försvann... Jag klarar inte av det en gång till, tror jag. Nu vet ni iallafall varför det aldrig dyker upp några nya inlägg här. När allt försvinner är man inte så himla sugen på att skriva om allt -.-

Helgen har varit jättebra! :D I fredags for jag och Inger till den nya hästsportaffären i Korsträsk. Jag provade ridbyxor men hittade inga som jag fastnade för. Inger köpte en jättefin jacka och tre säckar foder. Vi höll på att slå ihjäl oss när vi bar ut säckarna till bilen, det var is överallt! Halt som fan. På kvällen såg jag idol och de. På lördagen var vi i Luleå och shoppade julklappar, lite kläder och - det bästa av allt - jag fick egna skidor! :D Eller, fick och fick, det är en tidig julklapp. Så på söndag morgon for vi till Kåbdalis jag och Erik, och var där hela dagen. Och det har då aldrig varit så kul att åka i backen!
Det är länge sen jag hade så mycket att göra på en helg, och jag saknar det. Nu för tiden är jag ju nästan alltid hemma och degar hela helgerna... Men jag ska se till att sluta med det. Ibland känns det som att jag slösar bort mitt liv med att göra ingenting.
På torsdag är det lucia :) och eftersom jag är med i luciatåget så blir jag tvungen att stiga upp typ 04.30. heh. Men som sagt, man ska ju inte slösa bort sitt liv med att göra ingenting. Efter luciatåget (på RFN och i Kulturhuset) blir det volleybollturnering resten av dagen. Sen har jag ridning och sen är det luciatåg på Storforsens hotell.
Med andra ord så får jag börja ladda upp för torsdagen redan nu XD

Pussåhejs

Inga kommentarer: