måndag 3 december 2007

Keane

Keane är bäst! :D Erik har spelat deras låtar jättelänge, men först nu har jag börjat tycka om dom på riktigt! Han sjunger så otroligt bra, Tom Chaplin!

Min önskelista börjar utveckla sig :) förra året visste jag ju vad som fanns i nästan alla paket, men jag vill inte att det ska vara så i år.
Måsteåkatillstanmåsteåkatillstanmåsteåkatillstan!


Jag och mamma såg en film i helgen, som hette Doktor Zjivago. Den var skitlång, 3 timmar och 55 minuter, men den var grymt bra. Rekommenderas!

Kan ingen bromsa upp tiden? Det går så fort. För fort. Jag har ju inte hunnit allt än.

I walked across an empty land
I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet
Sat by the river and it made me complete
Oh simple thing where have you gone?
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

Inga kommentarer: