lördag 1 december 2007

Saker att ta itu med

Hur går det med mitt bloggskrivande egentligen?
Inte så bra, eller hur?

Det finns så mycket som jag vill ta tag i.
  • Fotograferingen, jag måste lära mig min kamera ordentligt även om jag avskyr instruktionsböcker.
  • Bloggen.
  • Min pixbox, måste bli bättre på att ladda upp bilder.
  • Rensa bilder på datorn. Har för tillfället 14025 bilder, vilket är FÖR MYCKET.
  • Skid-åkningen (slalom). Ska jag köpa egna skidor eller inte?
  • Ska jag konfirmera mig eller inte?
  • Vad vill jag ha i julklapp? Dags att påbörja en önskelista.
  • Åka till stan. Rättare sagt; övertala mamma att åka med mig till stan. Handla kläder, julklappar, gud vet allt.
  • Kolla det där med pepparkakorna på ÄRF.
  • Sälja julkort. Jag och Erik har typ 23 av 30 förpackningar kvar.
  • Ägna mer tid åt Tello.
  • Plugga spanska och samhällskunskap.

Det första jag måste ta tag i nu är iallafall mitt rum. Det måste städas. Jag måste bli bättre på att göra nånting istället för att bara dega.

Det är förresten 1 december idag. Tänk, det är redan december! Vart tog hela höstterminen vägen?
Det ska jag ta och fundera på medans jag städar mitt rum och lyssnar på Keane :)

Inga kommentarer: