onsdag 16 februari 2011

This is how we do it

I lördags lyste solen och termometern visade omkring 8-10 minusgrader. Så vad gjorde vi i Hollsvattnet? (Hmmmmm......) Jo, vi rastade skotrarna - och oss själva!
Förutom bilderna nedanför tycker jag ni ska titta på den här grymma filmen, som Eric och Johan klippte ihop. Själv är jag inte med den här gången, men kanske nästa gång?



Johan var taggad, som vanligt!

Min skoter närmast och Erics bortanför.

Eric filmade lite.

Sen fick han lust att hoppa lite (över byvägen).

Erics Arctic Cat.

6 kommentarer:

Sofie sa...

Usch då, så sugen jag blev på en sväng av dom här bilderna... Synd att jag inte har skotern stationerad närmare Hollsvattnet!

Johan sa...

Super fina bilder Åsa!!
Nästa gång är du med i filmen :)!

Eric sa...

Snygga bilderna blev! Håller med johan, nästa gång är du med =)

Sofie: Vi kan ju köra mot Sunderbyn någon helg, eller vad säger du Åsa?

Linnea sa...

Så härliga bilder som alltid!

Jag är jätte nöjd med telefonen,Krille har en likadan så jag har gått länge och viljat ha en men jag har varit så snål men nu slog jag till :)
Innan hade jag en iPhone 3

Linnea sa...

Jo men om det inte vore för att jag fick halva i födelsedags present av hjärtat så hade jag också varit för snål :)

Oh vad roligt att uppdatera kamerautrustningen jag är själv sugen på lite nya filter och en trådlösfjärr :)

emma H sa...

Härliga vinterbilder!:)