tisdag 11 januari 2011

Min första egna Aladdin

Jag har just ätit upp min sista "körsbär i likör" för att få flytta ner till andra våningen i min Aladdin-ask, som jag fick av Jessica i fredags. Åh, vad jag älskar Aladdin-chokladen. Till och med likörtryfflarna är en del av upplevelsen, även om de inte är någon höjdare för mina smaklökar. Alla slinker väl ner för eller senare, särskilt när man suktar efter undervåningen.

Skolan har börjat om igen men för tillfället är det väldigt vilsamt, innan vi har kommit igång med allt. Lugnet före stormen, jag vet. Jag njuter så länge det varar. Det känns ovant, för jag är van vid att befinna mig mitt i stormen.

1 kommentar:

Melker sa...

hej! jag skulle egentligen inte alls ha en ny kamera. ville ha min 400d tills den trillade sönder, men en arbetskollega till min sambo skulle till afrika och ville köpa min utrustning för ett väldigt bra pris! vilken tur man har ibland :)

du kanske har läst, men jag valde 400d för att den var liten. när jag nu håller 7d känns den fantastisk. mycket bättre grepp och alla användbara kommandon finns utplacerade som knappar, vilket inte 400d hade på samma sätt.

autofokusen ska vara snabbare och bättre, ingen jag märkt ännu. men det kommer säkert snart :)

i övrigt tycker jag att det är bättre bilder över lag. ett jättebra köp om man vill byta upp sig


lycka till!