torsdag 20 januari 2011

Gul och glad

I tisdags började jag träna karate igen, den här gången i Luleå Shotokan Karateklubb. Jag har alltså tränat i Älvsby Shotokan Karateklubb förut, innan jag flyttade till Luleå. Under hösten har jag inte tränat alls. Jag behövde verkligen en paus med tanke på flytten, skolan och allting runt omkring. Jag tog paus vid rätt tidpunkt och börjar om nu, sju månader senare, också vid rätt tidpunkt. Det är åtminstone så det känns. Jag har saknat karaten och är glad över att vara tillbaka på mattan! Jag trivdes verkligen med att träna i Älvsbyn och hoppas att jag kommer att trivas lika bra i Luleås klubb. Fortsättning följer när jag har mer att berätta!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Kul att du är tillbaka på mattan,spelar inte så stor roll var man tränar, bara man tränar..

Louise sa...

Oh, så fint att höra att du kommit igång med karaten igen! Jag håller tummarna för att du ska trivas superbt och att du kommer lära dig massamassa nytt. (:

Inger sa...

Var sak har sin tid, apropå rätt tidpunkt. Härligt att du är igång:)