tisdag 23 november 2010

Så glad, så glad, så glad

Igår kväll skrattade jag mer än jag gjort på länge. Imorgon ska jag till Hollsvattnet och vara hos Eric och hans världsbästa familj. På torsdag ska jag träffa Sofie. Helgen blir en romantisk weekend för mig och Eric hemma hos mig i Luleå, med massor av god mat, cheesecake (som vi båda älskar) och Harry Potter 7 på bio. Nästa helg ska jag med pappa och gänget till Ikea och sen ska jag och Eric gå på Johnossi-konsert på Kulturens Hus. Åh, vad jag har börjat tycka om deras musik, den är helt rätt för mig.

Johnossi.

6 kommentarer:

Camilla sa...

Kul att höra av dej på bloggen, har saknat dina ord..

Eric sa...

Det ska bli kul =)

Louise sa...

Oh, det låter som du har en riktigt bra tid framför dig!

Och Johnossi är så otroligt fantastiska live! Dansvänligt som attan, men glöm inte öronpropparna (fick jag erfara när jag såg dem senast). (:

Åsa sa...

Vad roligt att jag får respons så fort jag skriver i bloggen! Det gör att jag vill fortsätta, förstås.

Louise sa...

sv: Men oh, tack kära du!

Jag har sett Johnossi.. fyra gånger, men första gången stod jag och sov (hejja festival-sömnbrist)! De är så himla tuffa live, och det är rätt sjukt att endast två personer kan skapa så mycket "oljud".

Linnea sa...

Jag gillar också dom två första bilderna mest :)

Åh vad mycket roligt du skulle hitta på!! Jag & K ska också försöka ta oss iväg och se den nya Harry Potter :)