torsdag 25 november 2010

251109

Jag bläddrade just tillbaka bland mina gamla blogginlägg för att läsa vad jag skrev för exakt ett år sedan, och det visade sig att den 25 november 2009 var en dag i glädjens tecken. Ni kan ju själva läsa mina gamla inlägg om ni bläddrar längst ner på sidan och kollar i arkivet, men som en liten upplysning så stod det så här:

"Idag ska vi hämta hem min skoteerrrrr!!!"

Och några dagar innan:

"Igår åkte jag, Eric, Thomas och Lasse till Persön för att titta på en skoter åt mig... Och vet ni vad? Jag ska köpa den!!! :-D En Yamaha Phazer 2, -91:a, röd och svart. Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska uttrycka mig, jag är bara så himla glad! Jag har ju sparat sommarjobbspengarna för att kunna köpa en egen skoter! Shit, vilken galet bra vinter vi har framför oss, om bara snön vill komma tillbaka någon gång!

Jag är inget stort fan av överdrivet många utropstecken, men idag måste jag bara få: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"

Jag är lite rolig ibland. Fast skotern är ännu roligare. Frågan är bara om jag har råd att ha kvar den eller inte, det är så äckligt dyrt att köra skoter.

1 kommentar:

Eric sa...

Intressen är det man lägger pengar på, och det enda som får kosta hur mycket som helst beroende på om du brinner för det eller ej. Så frågan du bör ställa dig själv är, hur mycket helgerna+loven med skotern är värda?

Du vet ju vad jag tycker.