torsdag 2 september 2010

Flackarvecka

Den här veckan blev en riktig "flackarvecka" för mig. En natt i Hollsvattnet, en natt hos Erics mormor, en natt hos Erik, en natt hos mamma, nu en natt i Hollsvattnet och sedan en helg hos mamma i Vidsel.

Eric är i Abisko hela veckan.
Jag ägnar mig åt att leta lägenhet.

Men vet ni vad? Livet leker! Jag har köpt en musikanläggning till mitt framtida boende, jag har fått praktikplats och solen skiner över Luleå. Jag ska titta på en lägenhet klockan tre - som ungefär tio personer till också ska titta på visserligen - men ändå! Äntligen händer det något!

3 kommentarer:

Louise sa...

Det är så fantastiskt skönt när liksom.. Saker reder ut sig. Ett tag hade jag varken jobb, utbildningsplats eller en familj i england i som ville ha mig som au pair - och en vecka senare hade jag allting! Dock så ja.. Aupair-familj har fortfarande inte helt löst sig men.. till 75%.

Hoppas du kommer få tag på en fin lägenhet snart, iwh!

Zandra sa...

Sv: Ja, jag vill ha låten i mp3format så att jag kan lyssna på den i iPoden, nuh. ):

Zandra sa...

Sv: Tack, och grattis till lägenheten, du!