måndag 13 september 2010

Eld och lågor

Tänk att ni går in på min blogg för att läsa - fast jag inte har skrivit något på hur länge som helst!

I fredags skrev mamma på hyreskontraktet på en lägenhet åt mig (!!!!!!!!!). En fantastisk etta på Storgatan 29 i Luleå. Den är 36 kvadratmeter, ligger på tredje våningen, har en hel vägg med fem fönster, stort kök, utsikt över vattnet - det är nästan för bra för att vara sant! Den är nästan för bra för att vara min. Men det är den faktiskt. Och nu raggar jag runt efter begagnade möbler och annat som är bra att ha. Har redan lyckats samla ihop en hel del, och det ser jättemycket ut där det ligger nedpackat i, eh, fyra (?!) stora kartonger - MEN av någon konstig anledning är det bara saker till köket och inget annat.

Så hörni, allt förutom köksgrejer (och skitfula orientaliska mattor samt diverse andra töntiga grejer?) tas emot med öppna armar!

Jag är eld och lågor och bloggen har absolut ingen prioritet för tillfället. Jag har svårt att få ner några vettiga ord över huvud taget. Så jag får väl säga hejdå för denna gång!

1 kommentar:

Fröken P sa...

Så kul, ser fram emot lite bilder.