lördag 20 mars 2010

Vi är stjärnor

Nu kan ni läsa om oss tävlande från Älvsby Shotokan Karateklubb på flera olika ställen.

Piteå-Tidningens artikel (från gårdagens tidning) finns HÄR
. Jag finns med på bild nr 3 och de har skrivit mitt namn fel. "Åsa Stubbenfält" står det.

Älvsbynytt:s artikel finns HÄR.

På klubbens hemsida,
under "Resultat JKA RM 2010" HÄR.

Och i dagens NSD finns ett reportage om Eric, som blivit riksmästare tre år i rad. Det går inte att länka till själva artikeln, men HÄR är NSD:s hemsida. Klicka på "Provläs NSD som e-tidning" en liten bit ner på sidan. Då får du upp hela tidningen. Bläddra fram till sidan 40. OBS! Jag har tagit bilderna.


En bild på mig och Eric från Älvsbynytt.

4 kommentarer:

Inger sa...

Jättekul att Eric och du, och också karate-sporten får utrymme i media:-)

Ida sa...

Svar: Tack! :D

Ida sa...

Tack så mycket! :) Alltså ibland känns det så, men då kan jag helt plötsligt börja tänka typ "men tänk om jag åker på något konstigt sätt, då ser jag ut som en wannabe!" och såna saker. Jag fattar inte varför :S

Jag hörde att du inte heller åkte till Kåbdalis idag.. :(

Ida sa...

Ja, åhh. Men man vänjer sig nog. Jag tror inte att någon annan tänker att man ser ut som en wannabe eller så. ^^ Man blir bara så fånig ibland!

Åhh, vad jobbigt. Jag har varit förkyld i flera dagar, så jag kände också att det skulle vara bäst att vara hemma och vila. :)