måndag 29 mars 2010

Chorizo

Jag har haft en jättetrevlig helg i Hollsvattnet! På fredagen pluggade jag matte och sedan landade jag och Eric i tv-soffan. På lördagen var jag, Erik, mamma och pappa på handledarkurs i Älvsbyn, så att vi ska kunna börja övningsköra snart. Det har inte blivit av tidigare, men nu jäklar. När jag kom tillbaka till Hollsvattnet hade Niklas, Eva, Marcus och Erica kommit och det blev skoter och grillning. På kvällen blev det film, spel och andra roligheter. Och igår skottade vi (jag, Eric, Johan, Camilla, Jonas, Kalle och Lasse) spån på Älvsbyhus i två timmar. Det gör vi för att tjäna pengar åt karateklubben, istället för att sälja kakor och lotter. Vi hann inte mer än att komma hem innan vi skulle ner till Lasse och Karin (Erics farmor och farfar) på middag och tårta. På kvällen gick jag och Eric på en promenad med hundarna och sen såg vi "Luftslottet som sprängdes".

Oj oj, nu blev det bara en massa "först gjorde vi det och sen gjorde vi det och sen..." Tråkigt, jag ber om ursäkt.

Eric var svårväckt häromdagen, så jag fick ta till mer drastiska metoder.

Inga kommentarer: