onsdag 3 mars 2010

Jag älskar att vara ensam med musiken, så att jag kan sjunga riktigt högt.

Jag försöker febrilt återskapa en Spotify-lista som jag på något konstigt vis råkade radera nyss. Min älskade februari-lista. Som tur är skrev jag ner en del av låtlistan i bloggen för ett tag sen under rubriken "februarivänliga toner", vilket gjorde det mycket lättare för mig att återfinna min förvunna musik. 39 låtar har hoppat tillbaka från cyberspace och allt känns plötsligt mycket bättre än för tio minuter sedan.

Det börjar bli dags att skapa en ny lista nu när en ny månad har börjat. Från början hade jag bara en enda lista med massor av bra låtar. Sen började jag göra nya listor. Att ha en ny lista för varje månad är rätt bra, då kan man se vad man har lyssnat på för musik under olika perioder.

Jag är helt kär i "Life/Universe" med Detektivbyrån - en av låtarna från februari.

Inga kommentarer: