lördag 20 februari 2010

Stjärnor

Ja, då sitter vi här igen, jag och min bror. I köket i Bredsel med varm choklad, popcorn, varsin dator och Death Cab For Cutie i högtalarna, (vilket påminner mig om den 6 februari: "Min bror och jag tillbringar lördagskvällen i köket med isglass, jordnötter, våra datorer och Sigur Ros i högtalarna.") Jag är proppmätt och kan ändå inte sluta dricka choklad. Sällskapsresan 2 visas på tv. Erik har just upptäckt tjusningen med cheddarpopcorn. Tello ligger och halvsover på golvet, med ena örat i vädret. För att trotsa lördagskvällen ska jag faktiskt plugga lite matte. För övrigt så försöker jag dra ner på cerat-användandet nu igen (ja, ni får skratta åt mig, men jag är verkligen helt besatt av det.)

Stina har varit här idag och vi har pratat, pratat lite till, tittat på roliga Youtube-klipp, ätit semlor och sett filmen "500 Days of Summer". Sevärd film!

Inga kommentarer: