måndag 22 februari 2010

Mitt hår

Jag börjar känna mig lite less på mitt långa tjocka hår. Jag har det uppsatt nästan hela tiden för att slippa ha det hängande och flängande runt ansiktet och halsen. Jag blir bara irriterad på det. Och när jag sätter upp det i en hög svans så är den ändå nere i nacken efter ett tag, eftersom det är så tungt. Det är jättekul att göra fina uppsättningar, knutar och flätor, men det ids jag ju nästan aldrig. Jag är inte ens särskilt bra på det, vilket måste bero på att jag aldrig tar mig tid.

Jag tänker klippa mig snart. D
å menar jag förstås inte att jag ska klippa av det helt eller något sådant, utan bara, ja... fräscha till det lite. Korta av det en aning och kanske klippa upp det mer mot ansiktet. Något ska i alla fall göras åt det.

Frågan är vad?

Det är ju tyvärr inte varje dag man är så här fin i håret.
Camilla flätade mitt hår till Boden Open.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ, det är ju fint som det är=) Toppa det bara.
Agge

Inger sa...

Jag vill se bilderna från Boden Open!