måndag 11 januari 2010

Perfektion

Helgen har varit kanonbra! I fredags var vi och tränade och sen flyttade jag till Hollsvattnet. Vi hann vi se ungefär halva "2012" innan det blev strömavbrott. I lördags kom Jessica och Fredrik till oss. Vi åt tacos, åkte madrass i Bomansbacken, spelade "20 frågor", såg film, pratade en massa och åt godis, popcorn och ostbågar. Det var jättetrevligt, jag har saknat dem och jag hoppas att vi gör om det! Igår blev det skoter för hela slanten. När vi satt och åt frukost såg vi Lasse gasa runt med m i n skoter på ängen bakom huset. Han hade justerat lufttillförseln (om jag fattade rätt) och sa att jag skulle provköra. Så jag körde, grannen Bosse lagade mina handtagsvärmare och sen körde jag lite till. Eric körde sin kissekatt. På kvällen var vi på ett informationsmöte med karateklubben och lyssnade, fikade och spelade biljard.

Nu är jag på vårterminens första lektion. Vi ska skriva en insändare. Jag älskar sånt, bara jag kommer på något som är tillräckligt bra att skriva om. Jag är lite av en perfektionist.

Jag i mina skoterkläder (utan min grymma Muse-hjälm, som ni också måste få se!)
Jackan köpte Eric till mig (jättemycket nedsatt pris!) och täckbyxorna är min brors gamla, som han inte ens visste att han ägde.

Inga kommentarer: