söndag 3 januari 2010

Full rulle

Nyårsafton var väldigt trevlig med god mat, spel och fyrverkerier. På nyårsdagen hälsade vi på Krister och Elin på Hertsön och igår var jag på skoterkurs i Älvsbyn hela dagen, från nio på morgonen till sju på kvällen. Nu kör jag äntligen skoter lagligt! Niklas, Eva, Erica och Marcus var här på kvällen och det var full rulle med Rock Band och annat. Det har faktiskt varit ganska "speedat" här i Hollsvattnet i flera dagar med gäster och så vidare, även idag. Tvärt emot hur vi har det hemma hos oss, kul med lite omväxling! Imorgon ska jag till pappa. Men nu ska jag skutta iväg till stallet och ta en ridtur med Lalle!

2 kommentarer:

Stina sa...

Hej! :) När kommer du hit till Vidsel? Vi kan väl göra nåt nån dag?

Stina sa...

Okej, dum kommentar eftersom det stod "Imorgon far jag till pappa" XD