torsdag 3 december 2009

Lyckat!

Det blev en jättebra onsdagskväll. När jag och Erik slutade skolan gick vi och handlade mat och gick hem till Erik. Sen kom Eric och vi åt grillad kyckling med potatissallad (nudlar åt Eric, som inte tål potatissallad), sweet chili-sås och körsbärstomater. Smaskens! Sen gick jag och Eric på Kioskbaren och köpte godis, dricka och cheddarpopcorn till filmen. New Moon var jättebra! Jag ville inte att den skulle ta slut... Ungefär hälften av mitt godis gick åt, och ändå hade jag inte köpt särskilt mycket. Jag köper alltid för mycket godis. Om ingen hjälper mig att äta upp det så blir det inte uppätet. Jag höll på att sätta en hård surflaska i halsen vid ett tillfälle. Och när den kom tillbaka upp ur svalget igen så funderade jag ändå på att svälja ner den hel, eftersom den inte alls var så god som Eric hade sagt att den var.

När vi kom ut från bion fick vi gå på jakt efter en tandborste åt mig, eftersom jag hade glömt min tandborste hemma och vi skulle sova i stan. Till vår stora förvåning var hela stan öppen, fast klockan var halv nio på kvällen! Så det var bara att kila in på apoteket och köpa den billigaste, grönaste och barnsligaste tandborsten jag kunde hitta!

Imorse kunde vi sova till 07.20, vilken lycka!

Inga kommentarer: