lördag 26 december 2009

Julen

Min jul har varit jättebra! Julaftonen firade jag i Hollsvattet med Eric, mamma, Erik, Thomas, Camilla, Johan, Robin, Birgitta, Lasse, Karin, Nicke, Katrin, Oskar och Konrad. Vi hade tomten på besök och jag fick fler paket än jag fått på flera år. Pengar, skoterhjälm, ryggskydd, spade, morgonrock, bensincheck, kulturens hus-biljett, presenkort på HM, halsband, några skönhetsprodukter, godis m.m. Maten var gudomligt god och stämningen var på topp! På juldagen firade vi jul hos pappa. Eric var med, och farmor var hos oss. Det blev julmiddag för andra gången, fast med lite andra delikatesser. Det är gott att äta julmat två gånger på två olika ställen! Jag, Eric och Erik nötte Lego Racers 2 på datorerna igår, har inte spelat det på några år. Och idag har hela söta familjen Nordberg varit här och fikat. Sedan plockade de med sig Eric härifrån. Eric och Johan ska vara hos Jonas och Kalle i ett par dagar. Jag ska vara hos pappa till på måndag, hos mamma till på torsdag och sedan fira nyår i Hollsvattnet (som det ser ut just nu).

Och inga bilder har jag tagit, tråkig som jag är. Jag ska fota någon dag, har jag tänkt. Och på nyår!

Inga kommentarer: