torsdag 19 november 2009

MIN

Igår åkte jag, Eric, Thomas och Lasse till Persön för att titta på en skoter åt mig... Och vet ni vad? Jag ska köpa den!!! :-D En Yamaha Phazer 2, -91:a, röd och svart. Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska uttrycka mig, jag är bara så himla glad! Jag har ju sparat sommarjobbspengarna för att kunna köpa en egen skoter! Shit, vilken galet bra vinter vi har framför oss, om bara snön vill komma tillbaka någon gång!

Jag är inget stort fan av överdrivet många utropstecken, men idag måste jag bara få: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Annica alias Ankiepankie sa...

vad kul! :)

Louise sa...

Åh, grattis! Mjaow. Och från ett fint årtal är den också, hah. ^^

Ma sa...

YIIHAAAA!!!