måndag 9 november 2009

Rrrrrn rrrrrrn!

Eric och Robin har tagit ut skotrarna och kört lite smått igår och idag. Entusiaster, oh yes! Men det är ju faktiskt en hel del snö nu. Om jag hade haft en egen skoter så hade kanske den också varit framme nu, inte helt osannolikt :-) jag sparar ju till en förresten, visste ni det? En helt ny värld öppnade sig för mig när jag träffade Eric förra vintern - skotervärlden. Jag kastades in i den och blev helt enkelt kvar i den, eftersom jag trivdes så bra. Jag längtar också efter att få köra skoter nu. Robin frågade mig faktiskt idag om jag ville köra en vända med hans 340, men jag tackade nej. Tack ändå, Robin!

Eric, sista dagen vi körde skoter förra vintern, 13 april.

Har inte så mycket bilder från förra vintern på den här datorn.
Ska försöka fota en hel del nu i vinter!

1 kommentar:

Linnea sa...

Tack:)

Jo det var en jätte bra dag att fota och alla bilder blir så fina när det är snö i bakgrunden :)
Kram