tisdag 10 november 2009

Procent, ppm, promille, förändringsfaktor, nettoinnehåll...

Igår kom jag hem klockan 6, efter att ha haft matteprov. Provet gick bra och jag känner mig nöjd, särskilt nu när jag och Amanda just kommit fram till att vi fick samma svar på de två sista (och svåraste) uppgifterna. Jag hoppas för mitt liv att det var rätt! När jag kom hem var jag jättehungrig (fruktmetoden fungerade hyfsat) och fick en stor portion pasta med baconsås som de andra hade sparat åt mig. Glassbåt till efterrätt :-) Jag, Thomas och Robin gick med hundarna på kvällen och sen duschade jag. Hann somna innan Eric kom hem från träningen och vaknade av att han kröp ner, strax efter 10. Jag somnade om och sov som en stock hela natten.

Idag kändes bussresan mer normal. Massor av folk på bussen. Och det är nu, 08.25, som datalektionen börjar. Jag går till 15.50 idag. Ikväll ska jag rida Lalle, och så ska jag och Robin gå med hundarna.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: