fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e

Jag ställde mig i kö till vaccinationen 45 min innan de skulle öppna. Det var ca 70 pers framför mig i kön, och från och med att dörrarna öppnades tog det inte ens 20 min innan det var min tur. Bra att de är så pass effektiva :-) sprutan kändes knappt alls och det gick jättefort. Däremot börjar armen kännas lite mysko nu, särskilt när man lyfter den. Om jag får feber eller något imorgon så vet jag ju iallafall varför, det är ju bättre det än att bli sjuk "på riktigt". Nu väntar jag på att Thomas och Camilla ska komma och hämta hem mig. Hela veckan har jag sett fram emot en lugn kväll med film och godis, och ikväll ska det bli precis en sådan kväll! Och hela veckan har jag längtat efter en sovmorgon, och imorgon ska jag ha precis en sådan sovmorgon! Efterlängtat och minst sagt välbehövligt. Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

1 kommentar:

Ma sa...

Du är verkligen värd helgvilan, med mys och sömn!