fredag 13 november 2009

Bara skuggorna i dammet hade tid

Vilken mördarvecka det har varit för mig... Måndag kom jag hem kl 6, tisdag kl 5, onsdag kl 7 och torsdag kl 6. Jag orkar inte ens berätta om veckan i stora drag, men besöket hos ortopeden motsvarade inte alls mina förväntningar, utvecklingssamtalet gick bra, karateträningen igår var väldigt nyttig och båda matteproven gick ju som sagt bra. Har egentligen ett till matteprov idag, men eftersom jag ska gå och vaccinera mig mot svininfluensan så ska jag göra provet på måndag istället.

Och i helgen blir jag kvar i Hollsvattnet, på egen begäran :-) hoppas bara att jag inte blir sjuk av vaccinet, det är det jag är orolig för. Själva sprutan är det ingen fara med. Nu ska jag gå och äta någonstans och sen ställa mig i kön utanför kyrkans hus.

Inga kommentarer: