lördag 8 augusti 2009

En önskan

Jag har bestämt mig för att försöka sälja min London-resa. Syftet med att åka dit är att se Coldplay i Wembley Stadium, och det skulle verkligen vara hur mäktigt som helst, oh ja. Men när jag fick veta att Muse spelar på Hovet i Stockholm i oktober började jag fundera över mina prioriteringar. Och eftersom jag redan har bokat Coldplay i Stockholm den 22 augusti, så är det mer värt för mig att få gå på Muse-konsert än att åka till London för att se Coldplay ännu en gång i år. Jag har väntat på att Muse ska komma till Sverige. Och nu kommer de, den 24 oktober. Erik och Louise ska dit, och jag tänker inte stanna hemma. Jag kan bara inte missa det här! Från början tänkte jag att "hur ska jag kunna gå på Muse?". Jag bokade ingen biljett, för jag trodde inte att det skulle gå. Men varför ge upp nu?

Så från och med nu är min London-resa och min biljett till Coldplay på Wembley Stadium den 19 september till salu! Avresa från Luleå 17 september och hemresa från London 20 september. Jag ska göra en annons.

2 kommentarer:

emma sa...

Hejsan! Jag är Louises kompis och hörde att du ville ha en musebiljett? jag hittade en på blocket http://www.blocket.se/uppsala/Muse_pa_Hovet__Stockholm__24_10__Staplats_22949350.htm?ca=11&w=3

Åsa sa...

Tack Emma, för att du tipsar mig! Jag fick syn på just den där annonsen igår kväll, och mejlade fort som attan! Väntar nervöst på svar...